sâmbătă, 9 aprilie 2011

A 5-a victorie a SCMD şi informare pt. Curtea de Argeş

Reamintim tuturor celor interesati ca SCMD nu ataca in justitie, la ora actuala, (contrar borsului de partid pe care il mananca indeosebi oficialii MApN) o Hotarare de Guvern (HG 735/2010) lichidata inca de la 28.09.2010, ci consecintele ei: deciziile de pensie recalculata, emise si primite sau nu de dumneavoastra in perioada 20.12.2010-07.01.2011 (unii ati primit o decizie - “”recalculata”” pe baza salariului mediu, altii doua - a doua “”recalculata”” pe “”algoritm””, altii trei - a treia fiind in urma contestarii personale, altii nici una, in special cei de la SRI.)

Aceste decizii fiind emise ilegal pe perioada de suspendare, sunt nule de drept. Ele insa constituie obiectul “revizuirii” de catre OUG 1/2011. OUG 1 este asadar o noua mare ticalosie a Puterii care incearca sa dea certificat de legalitate unei ilegalitati. Contrar ordinului primit in ziua de 07.02.2011 la Bucuresti, de a solutiona “litigiile “ pe rol… prin ”retinerea lipsei de obiect”, deoarece HG 735 a fost abrogata, multi judecatori dovedesc profesionalism, curaj si constiinta.

Patru complete de judecata au decis ca avem dreptate, admitand, pe pasul 1a, ca deciziile de pensii recalculate sunt nule de drept. Deci implicit ca OUG 1/2011, pe care hotii de partid si de stat portocalii vor sa o transforme in lege in aceste zile, este fara obiect, pentru ca nu poate sa revizuiasca ceva ce nu exista.

Cele patru victorii au fost obtinute la Alexandria (2), Turnu Severin (1), Constanta (1).

Astazi de dimineata s-a pronuntat in favoarea noastra, tot in sensul nulitatii deciziilor pe care gasca Boc vrea sa le revizuiasca, si completul de judecata de la Giurgiu.

Cand aceste cinci victorii se vor transforma in cincizeci, vom avea cateva intrebari de pus Guvernului, Parlamentului, Presedintelui si forurilor internationale. Pentru ca Romania este o republica europeana, nu o ”Jamahirie”!

La multi ani de Sfintele Sarbatori de Pasti si la multe victorii!

Honor et Patria! Vae victis!

PRESEDINTELE SCMD,

Col. (r) dr. Mircea DOGARU



*** INFORMARE***


1. Pentru rezeviştii din Curtea de Argeş, procesele pentru Pasul 1A vor avea loc în data de 22.09.2011 şi 29.09.2011, la Tribunalul Argeş/Piteşti (pe categorii de ministere, conform listelor de AICI);


2. Din informările filialei referitoare la situaţia revizuirii pensiilor militare, concluziile sunt următoarele:


2.1 S-au expediat câteva decizii revizuite (1,49%) şi doar celor cărora, în urma revizuirii, pensiile rezultate au un cuantum relativ egal sau mai mare faţă de cel în plată în decembrie 2010;


2.2 Nu s-a expediat nicio decizie revizuită celor cărora în urma revizuirii (98,51%), pensiile rezultate au un cuantum mai mic faţă de cel în decembrie 2010: deşi sunt calculate şi cele diminuate, nu sunt lansate încă pe piaţă. Un prim paradox: există pensii revizuite şi necomunicate, mai mici chiar şi decât cele calculate pe baza salariilor medii. În orice situaţie, ˝sursele˝ noastre afirmă că pentru cei pensionaţi sub vârsta de 55 de ani şi/sau care au făcut parte şi din trupele speciale (cele cu spor de 100% după L. 164/2001 şi HG 1294/2001) - toate deciziile revizuite au un cuantum mai mic al pensiei, faţă de cel din decembrie 2010 .



În concluzie, pensiile revizuite scad cu atât mai mult, cu cât vârsta de pensionare se depărtează de limita de 55 de ani sau cu cât rezerviştii militari au fost mai ˝speciali˝ în carieră: OUG 1/2011 este acelaşi lucru ca HG 735/2010.

Referitor la rezerviştii care au beneficiat de spor pentru ALTE CONDIŢII, adică de 2 ani pt. fiecare an lucrat în ALTE CONDIŢII după HG 1294/2001, pierd indiferent de vechime. Prin urmare, apare şi un alt paradox: colonel/comandor cu stagiu complet, comandant de batalion de V.M., Pşt. sau comandant de Escadrila Aeriana cu spor de 100% (2 ani la an) după L. 164/2001 pierde la cuantumul pensiei revizuite, iar un colonel de logistică - tot comandant de batalion sau un locotenent-colonel/căpitan-comandor subaltern al comandantului/comandorului de B. Pşt./V.M. /Escadrilă, dar care a primit spor de 50% după L. 164/2001, are o pensie relativ constantă sau chiar câştigă la cuantumul pensiei revizuite. Informaţii reale, verificate la cei din sistem şi pe baza deciziilor calculate ˝la venituri˝, nu la salariile medii. În final, subalternul care a avut un spor de 50% primeşte o pensie relativ egală sau chiar mai mare faţă de cea în plată în decembrie 2010, iar comandantul său care a avut spor de 100% - pierde întotdeauna, întrucât în interpretarea obtuză a contabililor DFC în raport cu cea stabilită prin L. 164/2001, cel care a primit spor de 50% după L. 164/2001 râmâne cu el, iar cel care a primit 100% - pierde jumătate din el, rămânând tot cu 50% .



Concluzii care se impun: undeva acolo sus, sunt unii care ar trebui daţi afară şi nici ajutor de şomaj nu ar trebui să primească. Deşi atât L. 119/2010, fosta (abrogată) HG 735/2010, OUG 1/2011 sau L. 263/2010 fac referire clară la faptul că HG 1294/2001 este recunoscută - adică cei care au lucrat în ALTE CONDIŢII cu spor de 100%, sunt integraţi în noile legi - cei care le aplică ignoră prevederea şi tot maxim de 50% spor acordă la fel ca celor cu CONDIŢII SPECIALE. De aceea, mereu cei cu 100% după L. 164/2001 şi HG 1294/2001 - pierd faţă de vechiul cuantum al pensiei.

*** HG 1294/2001 - Contabilii (se prefac că) nu o înţeleg, deşi există - este în vigoare - integrată în noile legi, însă contabilii militari nu o aplică***

Stimaţi contabili de la DFC şi logisticieni de la conducerea M.Ap.N., M.A.I. şi S.R.I.! E o chestie de logică elementară: de ce mai fac referire noile legi/ordonanţe - la HG 1294/2001 - care afirmă clar că că există şi un spor de 100%? E singura diferenţă faţă de legile civile - cei cu ALTE CONDIŢII au spor de 100%. Altfel nu ar fi mai făcut nimeni referire la acel HG 1294/2001, CONDIŢII DEOSEBITE (spor de 25%) sau CONDIŢII SPECIALE (spor de 50%), acele sporuri existând oricum şi în legile civile! Ştiţi de ce? Explicaţia este că în nicio lege civilă nu există profesii ˝unitare˝ în care să fii kamikaze ca pe MIG 21 Lancer, paraşutist, scafandru, deminator, alpinist sau ţintă în teatrele de operaţii, de aceea legile civile admit integrarea în noile legi a HG 1294/2001 cu tot cu spor de 100%. De fapt, dvs. nu aplicaţi! După procese şi în baza recomandărilor din ce în ce mai virulente ale EU şi chiar ale SUA (atacul RECENT asupra Justiţiei din României acuzată că e influenţată politic şi implicit asupra conducerii politice actuale), este clar că pt. că diferenţele financiare vor fi plătite cândva de cineva şi cum politicii scapă mereu, probabil că dvs., contabilii veţi achita diferenţele între 50% şi 100%, eventual alături de câţiva şefi de direcţii.