miercuri, 27 iunie 2012

O ALTFEL DE CAMPANIE DE CONSTIENTIZARE - CERERE DE MODIFICARE A INSCRISURILOR FALSE DE PE CUPONUL DE PENSIE

MINISTERULUI APARARII NATIONALE


C E R E R E




Numele meu este ..............................................., sunt domiciliat în ......................... .............................................., fost ofiter M.Ap.N. trecut în rezerva la data de ......................, nr. dosar pensie 0355......................, CNP ...................................,


Va solicit urmatoarele:


1. Eliminarea cuvantului "MILITARE" din sintagma "PENSII MILITARE" inscrisa pe cuponul de pensie care imi este expediat lunar de catre M.Ap.N., intrucat de la data de 01.01.2011 nu mai exista pensii militare in Romania, iar inscrisul respectiv sub forma "PENSII MILITARE" constituie un fals.


2. Eliminarea referirii la gradul militar detinut la data trecerii in rezerva inscris pe cuponul de pensie. Mentionez ca gradele militare, desi conform art. 2 din L. 80/1995 au titulaturi unice atat pentru militarii activi cat si pentru militarii in rezerva, incepand cu data de 01.01.2011 acestea nu mai au si valori financiare unice, nemaifiind platite efectiv militarilor in rezerva. Prin urmare, pe cuponul de pensie imi este atribuit un grad militar cu valoarea financiara nula, ceea ce inseamna ca in mod faptic, eu nu detin niciun grad militar.


Va rog sa imi confirmati primirea acestei cereri.


Multumesc.


Nume, prenume ......................


Nota: se expediaza pe e-mail la adresa:srp@mapn.ro.


Campania este menita sa mai trezeasca din letargie nu doar institutiile statului, ci si pe noi!