vineri, 27 ianuarie 2012

Multumiri "Viermilor" de Curtea de Arges participanti la manifestatia din 24 Ianuarie 2012 de la Bucuresti!





Desi nu am dorit sa ne cream publicitate - nefiind acesta scopul nostru, am reusit sa captam atentia intr-un mod inedit, atentia a 3 televiziuni, membrii filialei acordand 3 interviuri, unul fiind in alta limba decat romana. Prin pancartele cu mesajele noastre inscrise in engleza, franceza, germana si italiana, am dorit doar sa transmitem catre alte state NATO - altfel incat sa fie si inteles, mesajul ca regimul Basescu-Boc-Oprea a creat statut de "viermi" militarilor din Romania, indiferent ca sunt activi sau rezervisti! Si se pare ca initiativa noastra a avut succes!


LA KILOMETRUL 56

În data de 24 ianuarie, după manifestaţia din Bucureşti ne-am oprit la kilometrul 56 să ne mai destăinum la un pahar de vorbă şi să ne încălzim cu o ciorbă caldă. Ocazie cu care ne-am numărat mai bine. Cam tot aceiaşi care am protestat si de 1 Martie 2011 la Bucuresti, 1/4 din filială - se pare că aşa este peste tot. Dupa numarul de partipanti din Piata Victoriei, pare chiar mai rau in alte parti! Un singur element de noutate: ni s-au alăturat şi 4 membri ex-SCMD, doi exact la Bucuresti. Generatii diferite, concepţii identice. Ne-am înţeles întotdeauna bine şi în activitate, indiferent de funcţiile deţinute şi ne-am respectat unii pe ceilalţi. Aproape că pare neverosimil ca niste militari, altadata fala armatei romane, sa ajunga sa poarte pancarte deasupra capului: comandant de B.V.M. vechime completă - pensie diminuată, sef de stat major de B.V.M. - pensie diminuată, cercetasi in dispozitiv - pensie diminuată, sef operatii de brigada V.M. - pensie diminuata, pirotehnist - pensie diminuată, luptători în Angola - pensie diminuată, luptători în Afganistan şi Irak - pensie diminuată, pilot pe supersonice - pensie diminuată ş.a.m.d.. Unii dintre participanti au chiar copii sau soţi/soţii în activitate, insa nu au ezitat să îşi manifesteze indignarea alături de noi, sfidând eventualele repercursiuni asupra propriilor rude aflate inca in sistem - cinste lor, dar si rudelor lor!

La acel Kilometru 56 am ajuns si la o conluzie unanima, indiferent de instruirea noastra: dacă dorim să câştigăm, trebuie să ne schimbăm tacticile şi să preluăm iniţiativa, nu doar să ripostăm pasiv la "ambuscadele" regimului - altfel pierdem intrucat luptam cu armele lor, nu cu ale noastre. Cum trebuie sa preluam initiativa? SCMD are suficienti oameni inteligenti sa inteleaga cum, important e sa preluam initiativa, deci sa luptam inteligent, adica eficient!


SCURTĂ OPRIRE LA PITEŞTI

Dar pentru că o ţară întreagă se află în chinuri, cativa dintre noi ne-am zis să luăm pulsul acestor chinuri şi la Piteşti şi să ajutăm şi noi populaţia resedintei de judet. Mai ales ca micul dictator Davidescu, prefect trecator de Arges si care apara intens "binefacerile" regimului, a afirmat ca doar "taranii" protesteaza la Pitesti. Asa ca ne-am scos pancartele in care eram "viermi" pentru a deveni si noi, din nou, "tarani".

Surprize la Pitesti! Prima: dacă în Bucureşti era doar frig, în Piteşti mai şi ploua. A doua: dacă în Bucureşti manifestatia a avut ceva iz de festival, în Piteşti 500-600 de protestari fără să fi fost vreodată în armată, scandau lozinci contra regimului, fiind insa mult mai convinsi fata de cei din Bucuresti. Ne-am alăturat şi noi lor. De ce să nu ajutăm societatea civilă? Doar acea societate a manifestat cu sarg ca noi, militarii, sa avem pensii militare ca in NATO. Sau ar fi trebuit sa o faca! Nu conteaza, acum fiind si noi tot civili, am sprijinit populatia civila, neconditionat!

Aceasta a fost Ziua Unirii 2012 pentru "viermii" si "taranii" de Curtea de Arges!

Multumiri tuturor participantilor!