miercuri, 11 ianuarie 2012

Nu am primit niciodata salarii compensatorii! Dovada: nu apar nicaieri la venituri!

FAZA I


"-Alo, domnul capitan Oprea?"
" - ...Da, Oprea sunt, capitan nu mai sunt..."
"- Va sun de la CMJ Arges in legatura cu ... pensia dv!"
"- ... Da, spuneti va rog!"
"- V-as ruga sa va prezentati cu urmatoarele documente: copie dupa decizie, copie dupa contestatia de revizuire daca ati facut contestatie si copie dupa adeverinta de venituri daca ati cerut-o! Vineri sau sambata daca puteti..."
" - ... Numai putin! Cine spuneti ca sunteti si de unde sunati?
"- Ma numesc Elena Udrea si sunt de la CMJ Arges!"
"- Bun, si ce treaba aveti dvs. cu pensia mea?"
"- Nu v-a scazut?"
"- ...Ba da. Dar dv. ce legatura aveti cu treaba aceasta, nu inteleg, ceea ce imi cereti este o problema pentru casele de avocatura, eu am deja avocat, dv. ce vreti sa mai faceti?"
"- Ei, poate mai verificam niste date si mai ... rotunjim ceva ... acolo!"
"- Tot nu inteleg, decizia e emisa de Casa Sectoriala de Pensii a M.Ap.N., ce legatura are CMJ cu pensiile? ................ Doamna, mi-e clar , dv. ati primit un ordin si inteleg doar ca trebuie sa ma contactati! Asa este?"
"- ...Da, aveti dreptate..."
"- Ce imi spuneti este ilogic, cine v-a dat acest acest ordin?"
"- Ei, de sus de la SMG?"
"- Si atunci daca e de la SMG, nu va este clar ca au si decizia, si adeverinta de venituri si contestatia?"
"- Ba da, dar .... Puteti veni sau nu?"
"- Pot, dar nu vin, intrucat nu inteleg de ce?"
"- Bun. Imi cer scuze pentru deranj si va urez multa sanatate! La revedere!"
"- ...Si eu va urez numai bine! La revedere!


FAZA A II-A

Cititi comunicatul dl. Dogaru! E ceva acolo legat de salarii compensatorii care devine frapant, dar nu este imposibil de transpus in practica! Mai nou, stapanirea doreste sa se disculpe si sa ne intimideze, sustinand ca am primit salarii compensatorii la pensionare! Nu cadeti in capcana: nimeni nu a primit nimic! Intrucat nu apar nicaieri la venituri! Deci astfel de salarii compensatorii nu au fost niciodata! Daca a primit cineva, M.Ap.N. sa faca dovada si sa le treaca la venituri! Va dati seama ce mai punctaje si ce mai pensii ar iesi la revizuire atunci? Daca e sa facem misto, s-o facem: cu placa asta, se inchide definitiv si gura acuzatorilor precum T. Fratila, M. Lupu sau T. Basescu! Deci, nimeni nu a primit salarii compensatorii! Cum la veniturile dovedite chiar de ei, salariile compensatorii nu sunt trecute, acestea exista doar in imaginatia lor.

FAZA A III-A

DOCUMENT UTIL: PARTEA A II-A LA FISA PENSIONARE



De la Doc SCMD